סיפור מהודו

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

where can i get the abortion pill Philippines

abortion pill philippines

lexapro

lexapro read here
div>בדיוק שבוע מהרגע שהשתחררתי מהצבא הייתי על מטוס ומאז לא הפסקתי לטייל. רק רציתי להמשיך לראות עוד מדינות ומקומות חדשים. התאהבתי בחיים עם תיק גדול וגיטרה: טיסות, רכבות, אוטובוסים טרמפים. אנשים חדשים כל יום ובמיוחד נשים יפות מכל פינה בגלובוס.

אחרי שנתיים של טיולים הגעתי להודו. ישר הבנתי שמדובר בבחירה טובה. העברתי כמה חודשים בין הגסטהאוסים המפנקים, המסעדות הזולות, ההודים המשוגעים והנופים המרהיבים.
לקראת סוף הטיול הגעתי לגואה ומצאתי גסטהאוס שמציע לינה על הגג ב 100 רופי, משהו בין 6 ל 7 שקלים. על הגג ישנו עוד כ 15 איש, כל אחד ממדינה אחרת.

בלילה החמישי ירד גשם והסתבר שכיאה להודו הגג נוטף. למזלי ישנתי בדיוק מתחת לנקדה ממנה טפטפו המים ומצאתי את עצמי מתעורר בבהלה. לקחתי את המזרן ועברתי לפינה אחרת, כמובן שגם שם היה חור בגג וב 6 בבוקר שוב התעוררתי. הפעם לא הצלחתי לחזור לישון וגררתי את רגלי העייפות לקפה.
כולם עדיין ישנו חוץ מבחורה הולנדית שבדיוק התעוררה. היא הגיעה יומיים לפני כן, היה לה שיער בהיר עיניים חומות וחיוך עם עקמומיות קלה שהוסיפה לו חן. למרות שהייתה הולנדית היא הייתה שזופה כי כבר שנתיים שהיא גרה בפורטוגל. יותר מהכל בלטו הציצים הגדולים שלה שמלאו את הגופייה עד אפס מקום. הגופייה הלבנה הצמודה לא הסתירה הרבה מהביקיני שתחתיה וכך גם המכנסון הקצרצר.
היא התיישבה לידי ונראתה כבר ערנית לגמרי. אני לעומת זאת עוד לא התאוששתי מהלילה שעבר עלי.
היא פתחה בשיחה ואמרה שהיא רוצה ללכת לים והזמינה אותי להצטרף, תחילה חשבתי פשוט לסרב ולנסות לחזור לישון אבל אז הקפה עשה את שלו והסכמתי להצעה. נכנסנו למים ואז ישבנו לארוחת בוקר באחת המסעדות על החוף. השיחה זרמה ומצאנו את עצמנו מבלים ביחד שעות.
היא סיפרה שלפני שהגיעה להודו הייתה במערכת יחסים עם שנים גברים עד שהם גילו אחד על השני וכל העניין התפוצץ . היא הסבירה שלפעמים היא מרגישה יש לה המון אהבה לתת ואדם אחד לא מספיק. השיחות גלשו יותר ויותר לשיחות על מערכות יחסים וסקס. לאט לאט השיחה שהתחילה כתמימה ומנומנמת לחלוטין הפכה לפלרטוט איטי וארוך.

מבחינתי התזמון לא יכל להיות טוב יותר, באותו ערב הייתה לי הופעה עם עוד כמה חבר'ה וכמובן שהזמנתי אותה לבוא לשמוע. עברתי בגסטהאוס ולקחתי חדר פרטי בתקווה שאולי ארצה פרטיות הלילה. היא הגיעה להופעה ואחרי שסיימנו באה להגיד כמה נהנתה מהמוזיקה. מפה הדרך אל החדר החדש שלי לא הייתה ארוכה. נשארנו לשתות בירה אחרונה ואז סיפרתי לה שאחרי הלילה המבאס שהיה לי החלטתי לעזוב את הגג ולקחת חדר והיא מוזמנת לבוא לקראות אותו. אין שום דבר להראות בחדר בגסטהאוס בהודו, מדובר רק בחדר קטן עם מיטה אבל במקרה הזה זה כל מה שהיינו צריכים. סגרתי את הדלת והיא הסתובבה אלי והחלה להתקרב, עשיתי צעד לכיוונו ונצמדנו. תחילה האצבעות נפגשות ואז הידיים עברו לגב, נצמדנו עוד יותר וכבר יכולתי לחוש את השדיים הענקים על החזה שלי. התנשקנו והתחלנו להפשיט אחד את השנייה. בשלב הזה,, החלטתי שאני לוקח שליטה והיא הולכת לעשות בדיוק מה שאני רוצה. הובלתי אותה למיטה והפשטתי אותה. סוף סוף זכיתי לראות לתפוס את השדיים העצומים שהיו כלואים כל היום. כרכתי את השפתיים סביב הפיטמה שלה והתחלתי ללקק במעגלים תוך כדי שיד אחת מלטפת את שערה והיד השנייה מטיילת בין הרגליים. עברתי לנשיקות מהכתף אל הצוואר לכיוון האוזן. הלשון שלי זזה באיטיות בתוך האוזן שלה בזמן שהפיטמה נלחצת בין אצבעותיי.

היא גנחה בהנאה ואני שלחתי את ידי להסיר מעליה את המכנסיים והתחתונים. תמיד יש משהו מיוחד ברגע הזה שבו בחורה נגלית לפניך בפעם הראשונה, עירומה כביום היוולדה.
היא הייתה כל כך סקסית, אישה בת 27, עם שדיים גדולים וכוס מגולח. היא הרגישה כל כך בטוחה בעצמה ובגוף שלה וזה מה הכי חירמן אותי. אני עוד לבשתי מכנסיים ופתאום עצרתי קמתי מהמיטה ואמרתי לה שיש לי הפתעה בשבילה. הלכתי לפינת החדר ושלפתי מהתיק חבל. אני זוכר שזרקתי אותו לתיק כשארזתי, עוד בארץ, וחשבתי שבטח הוא יהיה שימושי מתישהו. לא חושב שהשתמשתי בו עד אותו רגע אבל אין ספק שהיה שווה לסחוב אותו בשביל הרגע הזה. קשרתי את ידיה לפינות של המיטה ואת הרגליים השארתי חופשיות. לקחתי צעיף וקשרתי אותו סביב עיניה. עכשיו היא שכבה מולי ערומה ויפה ונטולה לחסדי. התלהבתי מכמה שהיא מתמסרת לי וסומכת עלי. קמתי מהמיטה והלכתי לשים מוזיקה. עשיתי הכל לאט וידעתי שכל רגע שהיא מחכה רק מדליק אותה יותר. התחלתי לגעת בה מכפות הרגליים ולאט לאט עשיתי את דרכי מעלה. כשהגעתי לכוס שלה כבר יכולתי לראות את הרטיבות. החלתי בנשיקות מסביב מתקרב סנטימטר אחד בכל פעם. היא החלה להזיז את האגן ולהשמיע נהמות קלות. הכנסתי אצבע אחת לתוכה בקצב האיטי ביותר שיכולתי. עם היד השנייה פיסקתי את שפתי הכוס והתחלתי לנשק ולמצוץ את הדגדגן. הלשון שלי החלה לעלות ולרדת בקצב קבוע והיא החלה להיאנח ולקמר את הגב. אין כמו התחושה של בחורה גומרת בין הידיים והשפתיים שלך. נתתי לה רגע להירגע, עדיין עם עיניים מכוסות ואז פשטתי את מכנסיי וקירבתי את הזין שלי אל פיה. היא כבר לא יכלה לחכות ומיד פתחה את הפה כשהבינה מה מחכה להיכנס. היא לא יכלה להשתמש בידיים או לזוז יותר מדי כך שיכולתי לזיין לה את הפה בקצב שאני קבעתי. לא רציתי עוד לגמור אז שיחררתי אותה מהחבל והתמקמתי בין רגליה. חדרתי אליה בשיא האיטיות למתוח את סבלנותה ולתת לה להרגיש כל סנטימטר. המשכתי עם הקצב האיטי שבאמת שיגע אותה עד שהיא הסתובבה ונעמדה על ארבע.. תפסתי את המותניים שלה בשתי ידיים וחדרתי ידעתי שככה אני רוצה לגמור. החזקתי אותה חזק ונכנסתי קצת יותר עמוק בכל חדירה. עם יד ימין נתתי לה מכות על התחת והיא הראתה שהיא אוהבת את זה בגניחה שכל מכה כזו הוציאה ממנה. הרגשתי את הכוס שלה מתחיל להתכווץ והיא אמרה שהיא הולכת לגמור. הגברתי את הקצב והרגשתי את האורגזמה מתכוננת להתפרץ ממני אליה. ברגע שהיא גמרה לא יכולתי לחכות יותר וגמרתי בתוכה.

itay15berman@gmail.com

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

*אפשר לצרף לסיפור תמונות אמיתיות

שלחו סיפור
תמונות גולשים
סיפור אחרון
אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!