רונה אהובתי

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

div>מאז שאני זוכר את עצמי פינטזתי על נשים מבוגרות. תמיד זה הדליק אותי אישה מבוגרת שעדיין עושה סקס, אבל סתם שוכבת על הגב אלא סקס אמיתי, אישה שמחפשת דברים מיוחדים, מחפשת תנוחות חדשות מנסה דברים חדשים. אני בן 29, והסיפור בעצם בן שנתיים, כשהתחלתי את ההתמחות שלי. היום אני כבר עו"ד במשרד אחר אבל בהתחלה כשהגעתי למשרד ישר פגשתי אותה, את רונה, היא הייתה האחראית עלי. היא עשתה לי את שיחת הפתיחה במשרד היא זו שהטילה עלי משימות והיא זו שנתנה לי פידבק על המשימות שביצעתי. רונה הייתה בערך בת 38, לא גבוהה ומעט שמנמנה, היא תמיד הקפידה בלבושה והגיעה למשרד כשהיא מסורקת מאופרת ומדיפה ניחוח נהדר. רונה הייתה נשואה + 2. רונה החלה לככב בחלומותיי הפרועים ביותר מהרגע הראשון, השיער שלה הבהיר, התחת שלה החצוף, לפעמים אפילו הצלחתי להריח אותה. ימים עברו וקרה שהיה צורך בנסיעה לרומניה לליווי של עסקה שלנו, רונה בלי לדעת מה אני חולם עליה שאלה אם אני יכול להתלוות אליה לרומניה לשלושה ימים, ברור שבשמחה קפצתי על הסיעה. יצאנו לדרך ביום שני, נפגשנו בשדה התעופה ועלינו למטוס. לאורך הטיסה רונה שקעה בעבודה ואליו אני שקעתי בחלומות ארוטיים עלי ועל רונה. כשהגענו לרומניה כבר היה ערב וישר לקחו אותנו למלון לפני תחילת העבודה למחרת. שאלתי בתמימות את רונה אם היא רוצה לצאת החוצה לאכול יחד או שנתפצל והיא בשמחה נענתה להצעתי. יצאו לארוחת ערב במסעדה קרובה שהמליץ השוער במלון שלוותה ביין טוב . השיחה זרמה והיין זרם גם הוא ולאחר כל חילופי הדברים הנימוסיים התחלנו קצת לדבר על מעבר, על הבית על החיים על עצמנו, גיליתי שרונה עם בעלה כבר מעל 20 שנה, הם היו חברים עוד בתיכון. סיפרתי לרונה שאין לי חברה ושאני גר בדירה שכורה עם ידידה בת"א. ככה המשכנו לדבר ולשתות, ולשתות ולדבר, וא"כ שתינו עוד קצת. אחרי כמעט שעתיים שישבנו רונה אמרה שכדאי שנזוז למלון, רק כשנעמדנו גילינו כמה שתינו, רונה התנדנדה על הרגליים והחלה לצחוק, תמכתי בה וכך יצאנו לכיוון המלון, מרחק 500 מטר משם. רק אז נגעתי בה לראשונה, כל החלומות, כל הפנטזיות עלו לנגד עיני ברגע אחד, ריחה המשכר עטף אותי וערפל אותי יותר מהיין, עור ידיה היה נעים למגע והתאים בדיוק לחלום, אבל אמרתי לעצמי " תגיד לי אתה נורמלי, גם שיכורה, גם הבוס שלך , אל תחשוב על זה אפילו" וכך הגענו למלון , הובלתי את רונה עד לחדרה ושם איחלתי לה לילה טוב ופניתי לחדרי. עשיתי ביד באותו לילה בערך 2 מטר מהפנטזיה הכי טובה ומוחשית שהייתה לי בחיים. בסוף יום העבודה ניגשנו לאכול פעם נוספת. גם היום רונה שתתה, אבל נראה היה שתחת שליטה , היא התחילה לשאול שאלות יותר ויותר אישיות על חיי החברה שלי, על חברות שלי, על מחויבויות שלי, ואני בחשדנות משהו עניתי לה. לפתע רונה הניחה את ידה על ברכי מתחת לשולחן ולחצה עליה בעדינות ואמרה לי שבגילי הכי חשוב זה לעשות חיים ולא להיות כבול. יצאנו לכיוון המלון לאחר הארוחה ורונה שאלה אם בא לי לשתות איתה משהו בלובי של במלון כי לא בא לה לישון עכשיו וגם לא בא לה ללכת לבד, מובן שהסכמתי. התיישבנו בלובי של המלון והמשכנו לדבר ועוד פעם רונה גוררת את השיחה לפסים אישיים, אח"כ גם שמתי לב שהיא קצת התקרבה אלי, כאילו כדי שתישמע מה אני אומר יותר טוב, "לא יכול להיות" אמרתי לעצמי, " אתה סתם מפנטז, שלא תעיז לנסות משהו ...." אבל בפועל פתאום שמעתי את עצמי שואל אותה עליה ועל בעלה, ממתי הם יחד, אם זה עדיין כיף, אם היא לא חשבה פעם על לנסות משהו אחר, רונה השיבה בחופשיות מוגזמת על השאלות, כאילו לא בוס ועובד אלא שני חברים מדברים, הביטחון העצמי שלי עלה, גם בגלל רונה וגם בגלל השתייה והרשיתי לעצמי להיצמד אליה על המושב, רונה לא התנגדה אלא להפך, נצמדה חזרה והביטה לי לתוך העיניים כאילו מחפשת משהו, בשלב הבא ידה כבר לשה את ירכי ללא מילה. בלי לחכות יותר מידי הנחתי ידי על מותנה וקירבתי אליה את ראשי מכוון לפיה שקיבל אותי בתשוקה מטורפת. ראשי הלם מהתרגשות עד שהייתי צריך לנתק את השפתיים כדי לנשום קצת.לא המתנו עוד ועזבנו את הלובי ועלינו לחדרה, משנכנסנו רונה נעלה את הדלת ונצמדה אלי בנשיקה עדינה וארוכה, לאחר מכן הושיבה אותי על המיטה עמעמה את האור, נכנסה למקלחת ושמעתי אותה פותחת את זרם האמבטיה ויצאה משם אלי. היא כרעה על בירכיה וחלצה את נעלי, את הגרביים אח"כ ובתנועה החלטית פנתה אל כפתורי במכנסיים, רונה הפשיטה אותם מעלי ובבת אחת ניגלה לה זיני במלוא אונו. רונה הפשיטה ממני גם את החולצה והשאירה אותי לשבת במערומי על קצה המיטה. היא פנתה למרכז החדר , וידאה כי לא הסרתי את עיני ממנה, והחלה להתפשט, חצאית חולצה וחזיה ירדו בשניה, ורונה הראתה לי כי כמה שחלומותיי היטיבו עמה הם לא היטיבו מספי, עורה היה צחור ונראה חלק ונעים למגע, שדיה נחו על חזה נפולים במקצת אבל עדיין מפוארים, פטמותיה משורטטות בקפידה, זקורות, מזמינות מגע. ישבנה ארוז בתחתוני תחרה לבנים שניתן היה לראות דרכם כי שיער ערוותה גזור בקפידה. היא הביטה בי ובחנה את תגובתי, כשראתה כי אני מתפעל הוריה את נעליה ואת תחתוניה ועמדה מולי, נוגעת בעדינות בחזי, מקרבת את שיניה לפיטמותי ונושכת אותן קלות, לבסוף אחזה בידי ומשכה אותי לעבר חדר האמבטיה. נכנסתי למים החמימים ורונה נכנסה אחרי כשהיא מתיישבת עם גבה אלי. רונה נשענה אחורה כך שיכולתי להגיע לחזה המגרה , לבטנה השטוחה ואף לערוותה. תוך ליקוק ומציצת צווארה צבטתי קלות את פטמתה והתחלתי לגלוש לעבר גבעת וונוס שלה, רונה החלה לגנוח, המשכתי לכיוון ערוותה שלחתי אצבע לכיוון החריץ שלה ואיתרתי את הדגדגן שלה שהיה נפוח מרוב התרגשות, התחלתי מעסה אות בתנועות אחידות בלי להפסיק לצבוט קלות את פטמתה ובלי להפסיק לנשק את צווארה. רונה החלה להיאנח , בתחילה בשקט אולם לאחר מספר דקות גם בקול רם, לפתע רונה לפתה את ידי בכוח והחלה לגנוח ולבקש " אל תפסיק, אל תפסיק, אני גומרת , כן , כן , אל תפסיק בבקשה" ברור שלא הפסקתי. עזרתי לרונה לגמור פעם, ואח"כ פעם נוספת. רונה הסתובבה אלי, חיכה חיוך יפיפה, העמידה אותי על רגלי ושטה ממני את הקצף מהאמבט, הקדישה תשומת לב מיוחדת לאיברי הזקור, הוציאה אותי מהאמבטיה, ניגבה אותי והשכיבה אותי על המיטה. רונה החלה לנשק אותי בחזה, כשהיא מרפרפת עם לשונה על פיטמותי, יורדת לאיטה לטבורי וגולשת ממנו אל איברי הזקור, היא הכניסה את קצהו לפיה והחלה למצוץ אותו תוך שהיא מסתכלת אלי לראות מה תגובתי. רונה המשיכה למצוץ את איברי תוך שהיא מצרפת את ידיה לביצוע. היא אחזה בבסיס האיבר בד אחת ובידה השניה תפסה את אשכי והחלה ללוש אותם. רונה ידעה למצוץ כמו שלא הכרתי אף אחת אחרת היא עבר העם פיה לאשכי ומצצה אותן כאילו אין מחר. היא הסתכלה עלי מדי פעם כדי לראות אם אני נהנה , מותר לציין כי הייתי ברקיע השביעי, רונה עברה עם לשונה על אשכי ולפתע גלשה עם לשונה אל בר פי הטבעת שלי- זה היה משהו חדש, לא הכרתי את התחושה הזו לפני אבל זה היה מצוין, יד אחת עשתה לי ביד, יד שניה אחזה באשכי ובלשונה גירתה ת פי הטבעת שליי. לא יכולתי לחכות יותר גמרתי לרונה ביד תוך צעקה . רונה חייכה אלי, עלתה על המיטה, נשכבה לצידי, נישקה אותי ואמרה , בפעם הראשונה מאז עלינו לחדר, " תודה" המשכנו באותו לילה לחקור זה את זו וזו את זה אבל זה כבר בפעם אחרת
אני

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר
סיפורים נוספים מאת לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!