הפתעה בדרום אמריקה

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

הי לכן, קוראים לי מור (שם בדוי) ואני הייתי חייבת לשתף אתכן הנשים במקרה שקרה לי לפני חודשיים.
אז אני יחסית צעירה בת 24 עוד מעט, לפני שלושה חודשיים סגרתי טיסה סטייל טיול אחרי צבא כזה כי לא הספקתי לעשות את זה שהשתחררתי אז טסתי לדרום אמריקה והאמת שהיה לי תוכניות אחרות לטיסה כזאת אבל כל זה השתנה אחרי שחברות ילדות שלי סיפרו לי על כמה המקום מדהים ובמיוחד הגברים שנמצאים באזורים האלה. מייד הסתקרנתי ושאלתי אותן על הטיסה ועל מקומות בילוי וכולי ובהמשך השיחה דיברנו על הגברים שנמצאים שם ופה אני לא האמנתי להם עד שלא באמת טסתי וחוויתי את זה על בשרי.

אז אני אתחיל מהתחלה ועד הסוף בלי רמזים או הפסקות

אז כמו שאמרתי יצא לי לדבר איתן ואנחנו מדברות הכי פתוח שיש אז ישר השיחה רצה ומה שהן סיפרו לי לא יצא לי מהראש שרק בגלל זה שיניתי יעד כי חלק מהטיול שלי חייב להיות בו גם הרפתקאות מניות במיוחד כי אני אישה מאוד מינית כמו החברות שלי ,

אז הן סיפרו לי שהן היו שם עם גברים גם שחורים וגם לבנים במשך הטיול שלהן ושלכל אחד מהגברים שם היה זין ענקי!!! כזה שבאמת הן לא ראו בארץ ושם זה משהו לגיטימי לרוב הגברים שם בעלי זין באורך 20-24 סנטימטר בממוצע שזה משהו הזוי !
הן ישר סיפרו לי שלא משנה עם מי מהגברים שם הן שכבו הן פשוט לא היו מספיקות לגמור ולהגיע לאורגזמות מטורפות אחת אחרי השנייה !!!
אני פשוט לא האמנתי אז אחת החברות שלי הראתה לי שיחות עם מישהו שהיא בקשר איתו משם והיה להם שיחות מיניות כולל תמונות וראיתי פשוט אליל מול העיניים שלי בתמונות שאמרתי לעצמי אני טסה לשם במאה אחוזים!!!
אז סגרתי טיסה וכשהגעתי בהתחלה לא חשבתי ישר על סקס אבל זה היה משהו שממש חשבתי עליו כל הדרך בטיסה במחשבה של איך אני יעשה את זה ומה אני אמורה להגיד אבל כשהגעתי החלטתי לזרום ובאמת בשבוע הראשון לא עשיתי כלום רק הכרתי מקומיים וישראלים נוספים בדרך, אחרי שבוע כבר הכרתי כמה מקומיים ששמתי עליהם עין והאמת שהם גם עליי , אז יצאנו למסיבה שתינו נהנו ואז בסוף הערב היה מקומי אחד שאותו רציתי. לקראת סוף המסיבה הוא שאל אותי מה אני עושה אחרי המסיבה ואמרתי לו שכרגע הולכת למלון שלי לנוח ובלי לחשוב פעמיים הוא שאל האם זה בסדר להצטרף וישר עניתי לו שכן.
ומשם הלכנו לחדר שלי במלון ישבנו קצת שתינו דיברנו ואז הוא התקרב אליי והתחלנו להתנשק ומהר מאוד הוא התחיל לגעת בי ובלי להסס אני גם נגעתי בו ושהתקרבתי לכיוון הזין שלו עם היד שלי הרגשתי משהו גדול ומיד נהייתי רטובה ממש כי כל הזמן הזה רק פנטזתי על הרגע הזה שגם אני יחווה רצף אורגזמות לצד גבר כזה.
לאט לאט המשכנו והוא התחיל להוריד לי את החולצה ולנשק לי את החזה ושאר הגוף עד שהגיע למכנסיים שלי ואז הוא הסתכל עליי חייך והוריד לי את המכנסיים והתחתונים בזמן שהוא מנשק אותי לאט לאט לכיוון הכוס שלי וכשהוא הגיע לכוס שלי הוא גרם לי לצעוק כל כך מרוב עונג זאת באמת הייתה הירידה הכי טובה שעשו לי אי פעם בחיים הוא פשוט טרף לי את הכוס בלי להפסיק !!
אחרי כמה דקות מדהימות שהוא יורד לי אני פשוט הזזתי אותו ירדתי על הבירכיים ואמרתי לו לתת לי לפנק אותו מרוב שהייתי חרמנית כבר להרגיש את הזין שלו אז תפסתי לו את המכנסיים והורדתי לו אותם לאט לאט ואני רואה שאני מורידה עוד קצת ועוד קצת ואני לא מגיע לסוף של הזין שלו עד שהורדתי עוד וראיתי זין ענקי לא פחות מ16-17 סנטימטר שהוא רפוי! הייתי בהלם והוא ישר אמר לי למה אני מופתעת ובכנות עניתי לו שבישראל לא קיים דברים כאלה והוא פשוט חייך ואמר בשיא הביטחון מזל שהגעת אליי והאמת באמת מזל, אז הורדתי את כל הבגדים ממנו והתחלתי לרדת לו בהתחלה הצלחתי להכניס את כל הזין שלו לפה שלי אבל שהוא התחיל לעמוד זה כבר ניהיה בעיה ואני יודעת שיש לי גרון עמוק אבל לא עד כדי כך הזין שלו פשוט ניהיה בגודל של 24 סנטימטר ועבה ממש
אז ניסיתי כמה שיכולתי ואז אמרתי לו לשכב על המיטה ולאט לאט עליתי עליו מבלי להכניס אותו לתוכי רק נתתי לו להרגיש כמה אני רטובה וחמה עד שתפסתי אותו ביד והכנסתי אותו טיפה לתוכי למשך כמה שניות ואז הוא חדר אליי חדירה מלאה ואני באותה שנייה לא הצלחתי לנשום מרוב עונג ופשוט הייתי מופתעת שלא הבנתי מה קורה לי באותו הרגע,
לאחר כמה דקות שהייתי בהלם מהתחושה התחלתי להיכנס לקצב מהיר יותר ולא עבר יותר מחמש דקות וכבר הגעתי לאורגזמה הראשונה שלי שלא האמנתי שאני אגיע לזה אי פעם בחיים שלי!

כעבור עוד חמש דקות הגעתי עוד פעם לאורגזמה וככה המשכנו לשכב בערך עשרים דקות שבהן גמרתי ארבע פעמיים ואז הוא אמר שהוא עמוד לגמור אז הוצאתי אותו מתוכי מצצתי לו הכי טוב שאפשר ונתתי לו לגמור לי על החזה .
אחרי זה התקלחנו דיברנו קצת וקבענו להיפגש בהמשך השבוע לעשות משהו וכל אחד הלך לישון לבד, בלילה לא הפסקתי להיות חרמנית ולא הפסקתי לחשוב עליו שבאמת וכשקמתי בבוקר אמרתי לו להגיע אליי לחדר ומשם לא יצאנו לכמה שעות טובות ואני לא מגזימה .
ואחרי שבוע שהייתי איתו כמעט כל יום הייתי צריכה לעזוב את ברזיל לטובת מקסיקו ושהגעתי לשם לא עצרתי והייתי בסוג של טירוף להכיר שם גברים חדשים וככה עשיתי ובאמת אחרי ארבע ימים במקסיקו הכרתי מישהו חתיך גבוה עם עיניים בהירות שהיה בול לטעמי אבל מה שחשבתי עליו כל הזמן זה האם הוא יהיה טוב במיטה ושחייב להיות לו גם זין גדול כי אחרת זה יהיה מאכזב כל היופי הזה בלי זין גדול, הייתי ממש סקרנית שכבר באותו ערב היינו אצלו בדירה במסיבה שהוא עשה ואחרי המסיבה נשארתי אצלו ובאמת שאני לא מגזימה הוא פשוט אמר שהוא נכנס להתקלח ויצא מהקלחת ערום שהוא מסתכל עליי ואומר לי למה אני עדיין בבגדים ובאותו הרגע פשוט זרמתי והורדתי את הבגדים וישר התחלנו להתנשק ועשיתי לו ביד והתחלתי להרגיש את הזין שלו מתקשה ממש וגודל לי ביד וגם פה לא התאכזבתי והיו לו זין ענקי רק שההבדל בינו לבין הבחור השני מברזיל שהוא לא היה נימול אבל זה לא עצר אותי כי ידעתי שזה משהו שיכול לקרות במיוחד אחרי שחברות שלי אמרו לי שזה הרבה יותר נעים ומגרה בזמן הסקס
אז ירדתי על הברכיים והתחלתי למצוץ לו לכמה דקות מהירות וישר אמרתי לו שאני רוצה שהוא יגרום לי להשפריץ כמו שבחיים לא השפרצתי אז הוא סיבב אותי ודחף אותי למיטה בזמן שהוא תופס לי את הידיים מאוחרי הגב שלי ומתחיל ללטף לי הכוס עם הזין שלו מגרה אותי עד לקטע שאני מתחננת שהוא יכניס אותו ואז בהפתעה הוא דחף אותו במכה אחת ואני עוד פעם הפסקתי לנשום לא הצלחתי להוציא מילה מהפה למשך עשר שניות שהרגישו כמו נצח !!!
הוא התקרב אליי לאוזן ולחש לי תהיי מוכנה ונתן לי נשיקה בצוואר ליד האוזן והמשיך בשלו לאט לאט או התחיל להכניס ולהוציא אותו עד שהוא הגביר את הקצב ואני פשוט לא הפסקתי לגנוח מרוב עונג ואחרי כמה שניות מהירות הגעתי לאורגזמה הרבה יותר טובה ממה שהיה לי בברזיל וככה הוא המשיך ונתן לי להשפריץ כמעט כל שתיים שלוש דקות למשך רבע שעה רצופה לא הפסקתי להגיע לאורגזמות ממושכות.
אחרי זה הוא יצא ממני נשכב על המיטה ואמר לי שהגיע תורי לדאוג לי ואני פשוט לא הצלחתי לקום מהמיטה כמעט חמש דקות רצופות פשוט רעדתי מרוב עונג ולא הצלחתי לזוז אבל הייתי חייבת לפנק אותו אחרי האושר שהוא גרם לי באותו הרגע אז נחתי כמה דקות וישר אחרי זה תפסתי לו את הזין מצצתי לו ועשיתי לו ביד עד שהוא גמר והוא גמר ישר לפה שלי ובלעתי את זה כמו ילדה טובה ומאושרת !!
הוא אמר לי אחרי הסקס שאני הסקס בין הטובים שהיו לו ושהוא ממש התרשם מכמה שאני מוכשרת בצחקוק כזה אז אמרתי לו שאני בחיים לא הייתי ככה רטובה בלי להתייבש בזמן הסקס והוא גילה לי סוד שלא האמנתי בהתחלה לזה אבל שבדקתי הבנתי שגברים לא נימולים כאלה שיש להם עורלה נותנים לבחורה להישאר רטובה ואפילו מרטיבים אותה יותר בגלל העורלה לעומת גברים נימולים שלרוב מייבשים אותנו הנשים בזמן הסקס ובאמת שקראתי את זה הייתי בהלם כי הרבה פעמיים בארץ שכבתי עם גברים ואחרי רבע שעה של סקס הייתי ממש יבשה ולפעמיים גם היה לי הרגשה שורפת כבר שהייתי מתפללת שיגמר הסקס.

ואחרי זה באמת גיליתי עולם חדש ובמשך כל החודשיים הנוספים שהיו לי בדרום אמריקה הייתי רק עם גברים לא נימולים וכל אחד מהם היה ממש מצויד בזין ענקי בקטע כזה שהכי קטן היה עם עשרים סנטימטרים שזה גם מאוד גדול אבל לעומת הכי גדול שהיה לי שם שזה מישהו עם עשרים וחמש סנטימטר אבל הרוב היו בין 22-24 סנטימטר שבאמת כולם היו מושלמים בתקופה של שלושה חודשיים הייתי עם חמישה גברים שונים וכל אחד היה מיוחד בקטע שלו וכולם גרמו לי להגיע לאורגזמות מטורפות אז לכל הבחורות שרוצות לחוות גם טיול מדהים עם מקומות יפים ומסיבות שוות והכי חשוב סקס לא מהעולם הזה אז תאמיני לי יקרה שלי תטוסי לדרום אמריקה ותודי לי אחר כך!!

הדבר הכי חושב שלמדתי מהטיול הזה זה שגברים לא נימולים הם הסקס הכי טוב שיש וגבר עם זין גדול זה באמת מה שחשוב בסקס כי רק בזכות זה הגעתי לאורגזמות וכן גם חשוב שהם יודעים לעשות סקס טוב ושאני אומרת טוב אני לא מתכוונת לכוכב פורנו פשוט שיהיה סקס רגיל וטוב ושיש זין גדול כזה בסיפור אז את תגעי לבד לאורגזמות כאלה בלי לשים לב ומי שתגיד לכן שזה לא נכון כנראה שלא עברה חוויה כזו, אני חושבת באמת זה טיול שאני מתכוונת לחזור עליו שוב בעתיד לפני שיהיה לי בן זוג כי להיות שם עם בן זוג זה פשוט להפסיד חוויה ענקית שאני לא ממליצה לשום בחורה להפסיד תחושות כאלה אז אני מסכמת ואומרת לכן אל תפחדו או תלחצו מזין שהוא לא נימול כי זה יהיה לכן מטורף ולהמליץ לכן על זין גדול נראה לי שאין טעם כי כל בחורה רוצה לחוות חוויה כזו אז קדימה לקחת חופשה מהעבודה לסגור טיסה ולעוף על החיים בדרום אמריקה!!

אני אסיים פה כי חפרתי אבל באמת שזה חצי ממה שיש לי להגיד עוד ולספר אבל אני מאמינה שכל מי שתראה את הסיפור שלי אז לא צריכה עוד פרטים בשביל להבין כמה שמטורף שם !!

אז לכל בחורות שקוראות את זה תודה לכן שקראתן את הסיפור שלי מקווה שתהנו ותגיעו לאורגזמות מטורפות ולא לשכוח זין עם עורלה זאת חוויה שאסור לכן לפספס.

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

*אפשר לצרף לסיפור תמונות אמיתיות

שלחו סיפור
תמונות גולשים
סיפור אחרון
אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!