שותפה לעסקים

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

div>בוקר רגיל מתחיל שום דבר לא שונה מגיע למשרד מברך לשלום את כולם נכנס לחדר בודק דואר הודעות מיילים קצת אינטרנט יוצא להכין קפה ויוצא לעשן סיגריה במרפסת בדרך אני פוגש את אירית המזכירה שמוסרת לי שאייל מחברה שאנו עובדים איתה חיפש אותי וביקש שאני אצור איתו קשר. אני מסיים את הסיגריה וניכנס למשרד ומתקשר לאייל מדברים קצת על המשחק שהיה אתמול קצת על עסקים וקובעים להיפגש אצלו בצהריים. אני מגיע אליו למשרד יושבים מדברים והוא מספר לי שיש חברה בגרמניה שהם התחילו לעבוד איתה ושהם הזמינו אותם למפעל ושהוא מבקש שאני אסע מטעם החברה שלו עם עוד עובד חדש שלו כי לו אין זמן. אנחנו מדברים עם הבוס שלי הוא נותן את הסכמתו ואני מאושר מה רע לטוס לחמישה ימים לגרמניה. סוגרים את הכל טיסה למחרת בשעה 22:00 קצת לחוץ אבל נסתדר. בדרך חזרה אייל מציע לי שאכיר את העובד החדש שאיתו אני טס ושלו אני יעזור. אנחנו נכנסים לחדר ושם יושבת לה סופי אישה יפה מאוד ומטופחת בשנות העשרים המאוחרות בערך בת גילי. אייל מציג אותי :"תכירי זה תומר והוא יטוס איתך מחר וילווה אותך בכל מה שתצטרכי" "תומר תכיר סופי אחראית קשרי חוץ החדשה שלנו" פה כבר הבנתי שהעובד הוא בעצם עובדת. חייכתי "נעים להכיר אני תומר ואני ילווה אותך חמישה ימים בגרמניה". היא חייכה אליי ובלחש אמרה "היי אני סופי נעים מאוד" הושיטה לי את היד ומיד הבחנתי שהיד שלה ריקה מטבעות מיד הבנתי שהיא לא נשואה ומיד הראש התחיל לחשוב ולפנטז אך כשהיא התקרבה ראיתי שמבעד לחולצה מבצבץ לו צלב על שרשרת מיד הרגשתי איך כל החלומות והפנטזיות שלי נמוגים. יצאנו מהחדר ושאלתי את אייל מי היא הוא אמר שהיא חדשה בחברה קוראים לה סופי ושהיא ערביה נוצרייה שהגיע מחיפה לעבוד אצלם. ערב הטיסה הגיע נפגשתי עם סופי בטרמינל וביחד עברנו את המסלול הקבוע של לפני הטיסה אח"כ דיוטי פרי וישבנו לשתות קפה יחד דיברנו מעט ועלינו על המטוס. בטיסה עצמה לא דיברנו הרבה כי רוב הטיסה ישנו שנינו. אחרי מספר שעות הגענו לגרמניה יצאנו החוצה ושם חיכה לנו נהג שלקח אותנו למלון כל אחד מאיתנו קיבל חדר. עלינו לחדרים וקבענו להיפגש בלובי בעוד שלוש שעות מעט לנוח ולהתארגן. נפגשנו בלובי עם המארחים שלנו ויצאנו לאכול דיברנו איתם הכרנו וחזרנו למלון. למחרת יצאנו לסייר במפעל של החברה המארחת סיור שיגרתי ישיבה וארוחת צהריים קיבלנו הזמנה מהם לסיור בעיר וארוחת ערב הגענו למלון התארגנו ויצאנו עם המארחים לסיור בעיר כל אותו זמן לא ממש היה קשר בייני לבין סופי דיברנו בעיקר בהקשר לנסיעה ולעסקים. חזרנו מאוחר למלון הצעתי לה לשבת לשתות משהו ולדבר מעט היא דחתה אותי בנימוס ועלתה לחדרה. בבוקר למחרת שוב נפגשנו עם המארחים כרגיל סיור פגישה ישיבה סיימנו והם אמרו לנו שמחר יש לנו יום חופשי ואף המליצו לנו איפה לטייל ולאן ללכת ביקשתי מהם מספר מקומות בילויי כמו מועדונים שאפשר לצאת אליהם הם המליצו לי על מועדון מסוים ואף אמרו לי שידאגו ששמינו יהיו רשומים שם ולא תהייה לנו בעיה להיכנס. חזרנו למלון והלכנו לנוח בערב הצעתי לסופי להצטרף אליי לארוחת ערב נפגשנו ויצאנו למסעדה לא רחוקה מהמלון סופי לבשה שמלה עם מגפיים עם מחשוף נדיב החמאתי לה והיא חייכה אליי בזמן הארוחה הזמנו יין אכלנו שתינו ודיברנו למדנו להכיר אחד את השני היא סיפרה לי שהיא למדה תואר ראשון ואפילו התנדבה לשירות לאומי. לא היה לה מבטא בכלל היא סיפרה עוד על כך שהיא ערבייה נוצרייה וכמה קשה זה לחיות בחברה מערבית כמו שלנו הישראלים במדינה עם מנטליות כמו שלה מהבית שבאה קשה לה להיות חופשייה. המשכנו לדבר בסיום הארוחה שנינו נדהמנו לגלות שסיימנו 2 בקבוקיי יין יצאנו מהמסעדה והצעתי לה לבוא איתי למועדון שהמארחים המליצו עליו היא סירבה ואמרה שזה לא מתאים ושאלך לבד ושאיהנה "פה זה לא ישראל את יכולה להרגיש חופשי באת גם להינות לא רק לעבוד" הפצרתי בה לבסוף שכנעתי אותה ונסענו יחד למועדון. בכניסה ראיתי שקר לה מעט אז חיבקתי אותה מאחור היא חייכה אליי ואחזה את ידיי נכנסנו למועדון ומיד הפנו אותנו לחדר v.i.p מסתבר שהאורחים הנדיבים שלנו לא רק דאגו לכניסה אלה גם לחדר מיוחד וכל מה שנזמין כבר שולם מראש הזמנו לנו לשתות והרמנו לחיים ככה העברנו את הערב עם המון שתייה דיברנו וצחקנו האווירה הייתה נהדרת באיזשהו שלב סופי אמרה לי שהיא מרגישה מעט מסוחררת אז הצעתי לה לקום ולרקוד היא התביישה מעט אבל לבסוף הסכימה רקדנו יחד ולאט לאט ראיתי שהיא נפתחת. היא הייתה סקסית מאוד שיער ארוך שחור גוף רזה ושחום לאט לאט התחלנו להתקרב עד שממש היינו קרובים השפתיים שלנו נגעו אך לא התנשקנו היא נצמדה אליי מאחור ואני העברתי את ידיי על גופה התעייפנו וחזרנו לפינה שלנו במועדון הזמנו עוד לשתות הפעם כבר היינו יותר קרובים אחד לשני ידיי ליטפו אותה ואת גופה והתחלנו להתנשק סופי עלתה עליי והרגשתי איך הזין שלי מתחיל להתקשות ולעמוד אחזתי בתחת שלה שהיה קטן ומוצק הצעתי לה לחזור למלון. עזבנו את המועדון וחזרנו למלון עלינו יחד לחדר שלי מיד תפסתי אותה והרמתי אותה שתי רגליה חיבקו אותי בחוזקה נישקתי אותה והצמדתי אותה לקיר התחלתי לנשק את החזה שלה. סופי נעמדה הורדתי את החולצה שלי ואת הנעליים ונשכבתי על המיטה היא נעמדה מולי מורידה את השמלה לאט במעין אקט של חצי סטרפטיז חצי התגרות שובבה עם חיוך על הפנים היא נעמדה מולי עירומה לגמרי ניגשה אליי והורידה את מכנסיי תופסת את הזין שלי ומיד מכניסה אותו לפה מוצצת בהנאה ותאווה ומשמיעה קולות של עונג ואני תופס את ראשה ודוחף את הזין שלי עמוק יותר לפייה. סובבתי אותה ל 69 מולי נתגלה כוס חלק וורוד קטן מאוד התחלתי ללקק אותו להכניס את הלשון שלי ואת אצבעותיי מלקק את הכוס ואת התחת שלה מכניס את לשוני עמוק לתוך התחת שלה והיא גונחת מהנאה מוצצת את הזין שלי בולעת את הביצים מוצצת אותם ועוברת עם לשונה עד לפי הטבעת שלי ומכניסה את לשונה לשם. סופי התרוממה והתיישבה לי על הפנים בעוד הלשון שלי בתוך הכוס שלה והיא רוכבת על פניי היא גמרה והרגשתי את כל הפה שלי מלא במיצים שלה סובבתי אותה לדוגי והכנסתי את הזין שלי לכוס הקטן שלה מרגיש איך הוא בקושי נכנס דוחף אותו חזק מהמראה ממול למיטה ראיתי איך פרצופה של סופי מתעבת והיא פולטה צעקה "תמשיך תכניס את הכל". התחלתי לרכוב עלייה ולאט לאט הגברנו את הקצב לפראות מתמשכת תוך כדי כך סופי ביקשה שאדבר איתה מלוכלך הוצאתי את הזין וכיוונתי אותו לתחת "לא זה יכאב לי" אמרה לי סופי "שתקי כל הערביות מקבלות בתחת אז גם את" אמרתי לה התחלתי להכניס לה לתחת את הזין שלי וראיתי שהיא זזה קדימה תפסתי את שיערה בחוזקה ודחפתי את הזין עד שהוא נכנס כולו. סופי פלטה צעקה בערבית וזה הדליק אותי יותר התחלתי לזיין אותה חזק תופס באגן שלה ומזיין אותה בפראות הסתובבנו והיא עלתה עליי החלה לרכב על הזין שלי. המראה של סופי עם הצלב בין שדיי ועם הגניחות שלה והמלמולים והצעקות שפלטה בערבית חרמנו אותי והדליקו אותי עוד יותר הרגשתי שאני עומד לגמור. הוצאתי את הזין שלי השכבתי אותה וגמרתי לה על הפנים והחזה היא ינקה את הכל מלקקת את כל הזרע שלי מפנייה ומשדיה. נשכבנו לנוח אך כל אותו הלילה הזדיינו כמו מטורפים למחר סופי עברה לחדרי וכך העברנו את הימים הנותרים שלנו בגרמניה בין טיול בעיר לארוחה ומפגש עסקי היינו מזדיינים. כשחזרנו המשכנו לצאת בלי שאף אחד ידע זה החזיק חודשיים עד שסיימנו את זה יצא לנו לטוס עוד פעמיים לחו"ל יחד וגם שם היינו פעילים הבנתי דרך הסקס עם סופי שלא משנה איפה עושים את זה מה הלאום השפה סקס טוב תמיד יהיה טוב בכל שפה לאום דת או מקום....

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

*אפשר לצרף לסיפור תמונות אמיתיות

שלחו סיפור
תמונות גולשים
סיפור אחרון
אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!