כמה טוב לראות אותך שוב

קטגוריה: אמיתי
מאת: לרשומים בלבד הרשם עכשיו חינם
שינוי גודל טקסט: קטן בינוני גדול

div> שמי דן והסיפור שלי קשור לסיפור הראשון שלי וגם הוא אמיתי בהחלט.

אז לאחר סוף השליחות שלי בארה"ב חזרתי לארץ ולבית שלי והמשכתי את חיי.
השליחות הייתה שנה נפלאה עם הרבה הישגים מקצועיים אך גם הישגים במיטה, עם איימי הבחורה הגרושה נפגשתי באופן די קבוע ובלי שאף אחד בקהילה ידע היה לנו קשר נהדר עד סוף השנה שבה חזרתי לארץ.

במשך השנתיים שחלפו שמרתי על קשר עם איימי מידי פעם במייל לשאול מה נשמע ומה חדש, לפני חודש וחצי איימי שלחה מייל שלבנה יש בר מצווה והם באים לארץ עם כל המשפחה, הסבא והסבתא, אחיה אשתו וילדיהם על מנת לחגוג לו בארץ.

אני שמחתי נורא בשבילים ואמרתי לה שאני אשמח לפגוש אותם בארץ לאחר שלא התראיינו שנתיים.

לאחר שבועיים איימי והמשפחה הגיעו לארץ והזמינו אותי לארוחת שישי במלון בו הם שוהים בתל אביב, לאחר נסיעה מהצפון הגעתי לתל אביב לארוחת הערב כאשר גם קבעתי עם חבר שגר בתל שכנראה אבוא לישון אצלו באותו הערב, הגעתי למלון ופגשתי את איימי ובנה, איימי לא השתנתה הרבה וראו כי היא עדין מתמידה בחדר כושר ולמישהי בת 35 היא הייתה נראית מדהים וזה ישר העלה לי זיכרונות מהמפגשים שלנו.

הבן שלה שבא לחגוג לעומת אימו גדל יחסית בשנתיים האלו, הוא כמובן לא ידע על הקשר שלי עם אימו.

נכנסו לחדר האוכל במלון ושם פגשתי את ההורים של איימי ואת אחיה הגדול בן אשתו ג'סי וילדיהם, אחיה הגדול של איימי ואשתו היו בסביבות גיל הארבעים וכנראה שנשים בגיל הזה מאוד עושות לי את זה והיא גם מצאה חן בעיני עם שיערה השחור מאוד על עור בהיר ופרצוף מנומש וחזה לא גדול אך סקסי מאוד.

הארוחה הייתה נפלאה וזרמה יפה מאוד כאשר איימי חייכה אלי כל הזמן ואני אליה עד שפעם אחת שאלה אותי בשקט מדוע אני מחייך ככה ועניתי לה כאשר אף אחד לא שם לב כי אני רואה אותה ונזכר במפגשים שלנו.. איימי חייכה אלי בחזרה ואני ראיתי את הניצוץ בעיניים שלה.

לאחר הארוחה אחיה של איימי שאל אותי אם אני מעוניין להצטרף אליו ואל אשתו ביחד עם איימי לאיזה פאב בתל אביב כאשר הסבא והסבתא נשארים לשמור על הילדים במלון אני כמובן הסכמתי ויצאנו ארבעתנו אחיה של איימי היה בחור נחמד מאוד, הוא ואישתו גרו במדינה אחרת בארה"ב והם מתראים עם המשפחה פעם בכמה חודשיים, אישתו הסקסית היא רופאת משפחה ואחיה מתעסק בנדלן, ממש זוג יהודי טוב.

במהלך הערב איימי סיפרה לאחיה ואשתו שכשאר הייתי בשליחות היינו מתראים והם החמיאו לנו ובעיקר לי כי הייתי צעיר מאיימי בכמה שנים.

לאחר ששתינו לא מעט הזמנו מונית בחזרה למלון ואני אמרתי לאיימי שכאשר נוריד אותם במלון אני אמשיך לדירה של החבר.. איימי עשתה פרצוף מתאכזב ולחשה לי באוזן חשבתי שנזכרת במפגשים שלנו ואתה מעוניין שוב.. כאשר היא מלטפת לי את הרגל,
לא יכולתי להחזיק מעמד ממשפט כזה והזין שלי כבר התחיל לצמוח במהירות במכנס איימי שמה לב ואמרה לי בצחוק שמזל שיש חדר ילדים והבן שלה לא איתה בחדר.

הגענו בחזרה למלון נכנסו לחדר איימי אמרה שהיא חייבת להתקלח שאני אחכה לה בדיוק במצב הזה, כמובן שבמצב כזה לא יכולתי לעמוד ולאחר שלוש דקות שאיימי נכנסה למקלחת נכנסתי אחריה, נכנסתי למקלחת ערום ועם הזין עומד כמו תורן איימה חייכה כאשר קלטה אותי ושנינו התנשקנו בלהט אדיר מתחת לזרם המים.

הייתי כל כך שמח שהייתה לי אפשרות לפגוש שוב את הגוף המדהים הזה, שדיים גדולים ושזופים עם בטן שטוחה של מכון כושר. איימי התכופפה והכניסה את הזין שלי בין השדיים שלה ומחצה אותם עליו היא ידעה שאני אוהב את זה ואחרי זה הכניסה אותו לפיה, אני הייתי כל כך חרמן שכמעט גמרתי לה בתוך הפה אך העמדתי אותה הרמתי את רגל ימין שלה כמה שיותר גבוה והחדרתי לה את הזין שלי עד הסוף כאשר אני מרגיש גם כמה שהיא רטובה וגם את הזרם של המקלחת, המשכנו ככה כמה דקות שכל פעם היא אמרה שכמה שהיא התגעגעה אלי וכמה שהיא אוהבת להזדיין איתי, אחרי שאיימי גנחה בחוזקה וגמרה לא יכולתי לעמוד בזה ופחות מחצי דקה אחריה גם אני גמרתי בתוכה.

כאשר הוצאתי את הזין ממנה נשפך ממנה הכל והיה כיף לראות את זה.

איימי ואני נשארנו באמבטיה יושבים ומתעדכנים מהשנתיים האחרונות היא סיפרה שהייתה בקשר תקופה עם בחור מבוגר יותר וזה נגמר אחרי כמה חודשיים ואני סיפרתי לה עלי ועל לימור שפגשתי ושאין יותר מידי כי הבנות בארץ הם לא כמו הבנות שם והם יותר קשות להשגה ולא פתוחות.

יצאנו מהמקלחת ואיימי נשכבה ערומה על המיטה ובחיוך ממזרי הזמינה אותי אליה, נכנסתי מתחת לשמיכה מכיוון הרגלים שלה כאשר אני עולה לאט לאט ונעצר באזור הכוס שלה שהיה מגולח ומעוצב יפה, התחלתי להעביר את הלשון שלי על הכוס שלה והיא התחילה לזוז לאט לאט ואז התחלתי לשחק לה עם הלשון על הדגדגן והיא התחילה להשמיע קולות גניחה ולזוז עוד יותר עד שגמרה בפעם הראשונה.

אני הרגשתי את כל המיצים שלה על הפרצוף שלי וכל כך אהבתי את זה שהמשכתי שוב כאשר הפעם אני גם דוחף לה את הלשון, אני אוהב לראות אישה גומרת כאשר אני יורד לה זאת הרגשה מדהימה.. ואיימי גמרה שוב.

איימי אמרה לי שהיא רוצה שאני אחדור אליה והיא רוצה להרגיש אותי שוב וככה עשיתי, עליתי עליה כאשר אני מרים לה את הרגלים למעלה כמה שיותר והכוס שלה בלט בין הרגלים שלה ואז חדרתי אליה לאט לאט שתרגיש כל סמ' ובתנוחה הזאת אין ספק שהיא הרגישה, לאט לאט התחלתי להגביר קצב ואיימי השמיעה קולות יותר חזקים המשכנו ככה עד שהתהפכנו אני נשכבתי על הגב ואיימי עלתה עלי ורכבה עלי כאשר כל הגוף שלה מולי ואני מרגיש כמה שהיא רטובה גמרתי בתוכה שוב כבר כמעט בלי כוחות.

לפני שנרדמנו אמרתי לה שאני מתגעגע לסקס באנגלית ואין ספק שזה מוסיף.

למחרת בבוקר נפגשנו כולם בחדר האוכל של המלון וכאשר הלכתי להכין לי קפה ג'סי גייסתה של איימי באה אלי ושאלה אם נהניתי אתמול בערב איתם ואני עניתי שכן ואז בחיוך וקריצה אמרה שנראה לה שגם איימי נהנתה לפי מה שהיא שמעה בלילה מהחדר שלה, זה הביך אותי מאוד אך לא הפריע לי לשמוע את זה ממישהי כמו ג'סי.

אשמח לשמוע תגובות שלכן.

לרשימת הסיפורים

שלחו סיפור

תלונה להנהלת האתר

שלחו לנו את הסיפור שלכם

כתיבה אירוטית היא התחביב שלכם?
עברתם חוויה מינית מטריפה?
שתפו אותנו...

*אפשר לצרף לסיפור תמונות אמיתיות

שלחו סיפור
תמונות גולשים
סיפור אחרון
אתרי הכרויות
שירותי הכרויות וסטוצים מובחרים
MakeLove
מוכנים לעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת כל הפנטזיות ? נשים וגברים סקסיים ממתינים לך
דיסקרטי
להכיר בלי לפרק מסגרות. הירשמו חינם ותתחילו לגוון...
זבנג
אם בא לך משהו חדש? הכרויות קלילות בדיסקרטיות מלאה...
קוי סקס
1900-723133 - הכרויות טלפוניות Free Love
קו ההכרויות הגדול בישראל לגברים ולנשים!